Verzenden & Retourneren
Verzendinformatie
Bij AyurOrder streven we ernaar dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis is.
Wanneer u op werkdagen vóór 12.00 uur een bestelling aan ons doorgeeft dan wordt deze binnen twee werkdagen bij u afgeleverd.
Onze producten worden bezorgd door de pakketdiensten van DPD en DHL.
Wanneer het bezorgmoment van uw pakket bekend is, ontvangt
u een e-mail van de bezorgdienst met daarin een persoonlijke track-en-trace code.
Hiermee kunt u de status van de postzending volgen.
We doen ons uiterste best om dit proces goed te laten verlopen. Helaas kunnen we niet garanderen dat dit in alle gevallen lukt.
In drukke tijden of bij onvoorziene verzendfouten door onze bezorgdiensten kan het voorkomen dat u de producten later in huis heeft.
Bezorging op een ander adres
U kunt indien nodig de bestelling op een ander adres dan het factuuradres laten afleveren.
Hiervoor kunt u tijdens het bestelproces
aangeven dat het afleveradres afwijkt van het factuuradres.
Bestelling afhalen
Een bestelling afhalen kan alleen op afspraak voor bestellingen boven €90 (excl. btw).
Voor het maken van een afspraak kunt u in
de notities bij uw bestelling aangeven dat u de bestelling wenst af te halen.
Verzendkosten Nederland
Heeft u een bestelling geplaatst van meer dan €90 (excl. btw)? Dan wordt uw bestelling binnen Nederland gratis bezorgd.
Voor
bestellingen onder €90 (excl. btw) bedragen de verzendkosten binnen Nederland €3,72 (excl. btw).
Verzendkosten België
Voor België geldt gratis verzending vanaf bestellingen van €90 (excl. btw) en bedragen de verzendkosten €3,72 (excl. btw).
Annuleren
Een bestelling annuleren is kosteloos zolang deze nog niet verzonden is.
Bij annulering na verzending dient het pakket bij bezorging
geweigerd te worden.
Wanneer wij het pakket ongeopend en in goede staat ontvangen hebben, zullen we de aankoopsom minus de gemaakte
verzendkosten naar u terugstorten.
Retourneren
Producten kunnen binnen 14 dagen vanaf de leverdatum zonder opgaaf van reden geretourneerd worden.
Alleen ongebruikte producten in de
ongeopende en onbeschadigde verpakking kunnen geretourneerd worden.
Wanneer wij de producten in goede staat ontvangen hebben, zullen
we het bedrag van de geretourneerde producten naar u terugstorten.
De kosten van de retourzending zijn voor uw rekening.
Wanneer u
onverhoopt een product moet retourneren door een fout van ons dan zijn de verzendkosten voor onze rekening.
U ontvangt dan na overleg
met onze klantenservice een retourlabel van ons.
Klachten
Heeft u een klacht over een bestelling?
Laat het ons zo snel mogelijk (maar uiterlijk 14 dagen vanaf de leverdatum) weten via het contactformulier en wij komen zo spoedig mogelijk bij u terug met een passende oplossing.
Let op:
Alle annuleringen en retouren dienen vooraf aangemeld te worden via ons contactformulier.
Vermeld in het formulier uw volledige naam, bestelnummer en de artikelen die u wenst te annuleren of retourneren.
Voor terugbetalingen hebben wij uw IBAN nodig. Klanten uit België dienen ook het BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Voor uw en onze veiligheid dient de opgegeven IBAN voor de terugbetaling gelijk te zijn aan de IBAN waarmee u de betaling heeft
gedaan.
Gelden worden uiterlijk 14 dagen na retourmelding teruggestort.